Τρίτη, Ιουλίου 11, 2006

Να με Γαμάς

Το κάτωθι ποίημα αντλεί την έμπνευσή του από τα δύο πρώτα έτη σπουδών του τμήματος των Μηχ/γων κ΄Αερο/γών Μηχανικών. Είναι σαφές πως είναι βαθύτατα επηρεασμένο από το τραγούδι ΝΑ Μ'ΑΓΑΠΑΣ και αφιερώνεται στους απανταχού διπλωματούχους που κατόρθωσαν να ολοκληρώσουν τις σπουδές στο Τ.Μ.Α.Μ.


Με πήραν πάλι από τον κώλο για να περάσω στατική,
μου βγήκε όλη από το στόμα η τεχνική μηχανική.
Μα εγώ όμως δεν το βάζω κάτω, εγώ είμαι αεροναυπηγός.
Χεσμένο έχω τον Παϊπέτη, εγώ θα βγώ μηχανικός.

Να με γαμάς όσο μπορείς να με γαμάς.

Κοιτάζωντας στην γραμματεία βλέπω ένα πρόγραμμα χοντρό,
ίσως Ασπράγκαθο περάσω, ίσως να γράψω ένα διπλό.
Με αντιστάσεις και πηνία με ρεύματα τριφασικά,
θα με γειώσουν κάποια μέρα και θα τον πάρω απ’τα αυτιά.

Να με γαμάς όσο μπορείς να με γαμάς.

Αχ δεν τελειώνει αυτός ο πούτσος, πηδιόμαστε εκθετικά.
Με ΣΔΕ κ΄εξισώσεις μας φάγαν τα διαφορικά.
Ρε τι τό θελα ο μαλάκας να μπω σε τούτη την σχολή,
Να με γαμάνε όλη μέρα και από μουνί ούτε φωνή.

3 σχόλια:

Jason είπε...

Απ' ότι βλέπω είσαι συνάδελφος Πολτεχνίτης και δη εν Πάτραις.

3ετής είμαι κι εγώ, Ηλεκτρολόγος.

Τα βιβλία του Παϊπέτη είναι από τα χειρότερα βιβλία στην ιστορία των ελληνικών εκδόσεων, να του πεις...

Γενικώς μπορώ να πω ότι συμμερίζομαι τον πόνο σου και εκφράζω την αμέριστη συμπαράσταση μου...

Anarchist είπε...

Συνάδελφε Jason,

Από μόνος σου διαπίστωσες πως τα βιβλία του Παϊπέτη ανήκουν στην κατηγορία ΓΑΜΗΣΕ ΤΑ.

Σου προτείνω σημειώσεις Πολύζου

Αναρχικά και ΝεοΦιλελεύθερα
Anarchist

Anarchist είπε...

check