Πέμπτη, Αυγούστου 03, 2006

ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΜΕ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΠΟΛΥ

Ένα στο αριστερό, δύο στο δεξί
του Έριχ Φριντ
1
Όταν ένας Αριστερός πιστεύει
ότι ένας Αριστερός
απλώς και μόνο γιατί είναι Αριστερός
είναι καλύτερος από έναν Δεξιό,
τότε είναι τόσο σίγουρος για τον εαυτό του
που είναι ήδη Δεξιός.
1
Όταν ένας Δεξιός πιστεύει
ότι ένας Δεξιός
απλώς και μόνο γιατί είναι Δεξιός
είναι καλύτερος από έναν Αριστερό,
τότε είναι τόσο σίγουρος για τον εαυτό του
που είναι ήδη Ακροδεξιός.
1
Κι επειδή εγώ
είμαι ενάντια στους Δεξιούς
και στους Ακροδεξιούς
είμαι ενάντια και
σε Αριστερούς
που πιστεύουν
ότι είναι καλύτεροι
από τους Δεξιούς.
1
Κι επειδή είμαι ενάντια σ' αυτούς,
πιστεύω μερικές φορές
ότι έχω δίκιο να πιστεύω
ότι τελικά είμαι καλύτερος απ' αυτούς.

1 σχόλιο:

Astrojoggi είπε...

Αν+αρχικα=

Θα ητανε ιδεατο να μην υπηρχαν νομοι

μοναχα , μονο σεβασμος , στου καθενος την γνωμη

Να μην υπηρχαν κομματα , ουτε ιδεολογιες

να'μασταν ολοι Ανθρωποι , χωρις περιουσιες

Χωρις τις εθνικοτητες , το χρωμα η την θρησκεια

να εκλειπσουν ολοι οι πολεμοι , στην Φυση τα πρωτεια...

Ν' αφησουμε το Ενστικτο να μας διαμορφωσει

κι αυτο που προυπηρξε , να μας χαριζει γνωση

Το εγκλημα τους να χαθει , η πεινα να εξαλειφθει

νερο παντου για ολους , κι ενεργεια πια καθαρη


Κι' αντι γι' αυτο θα δουμε , το νεο σχεδιο τους

το κεντρο καθε πολης , θα γινει το σχολειο τους

Μαζι με την ταυτοτητα την αστυνομικη

και μια καρτα τραπεζας , θα μπαινεις στην γραμμη

Εκει που'ναι ο δακτυλιος μετα απο λιγα χρονια

θα βρισκονται τα ορια μιας χωρας για τα ψωνια

Εκει θα χωσουν , θα το δεις , ολους τους μεταναστες

αποκληρους , τους αστεγους , πολλους απο τους μαγκες

Κι οταν περνας τον ελενχο για μια - δυο μερες

σαρκα , ποτα , ναρκωτικα , τα παντα μεχρι σφαιρες

Θα ζεις οτι δεν θελει πια να βλεπει η κοινωνια

κι οταν γυρνας σπιτακι σου , αστυνομοκρατια...

Το νου σας πρεπει να'χετε , μην τυχει και συμβει

κι αν αρχισε , το σκεφτεσαι ?, η λυση στην αρχη......