Τρίτη, Ιουλίου 11, 2006

Να με Γαμάς

Το κάτωθι ποίημα αντλεί την έμπνευσή του από τα δύο πρώτα έτη σπουδών του τμήματος των Μηχ/γων κ΄Αερο/γών Μηχανικών. Είναι σαφές πως είναι βαθύτατα επηρεασμένο από το τραγούδι ΝΑ Μ'ΑΓΑΠΑΣ και αφιερώνεται στους απανταχού διπλωματούχους που κατόρθωσαν να ολοκληρώσουν τις σπουδές στο Τ.Μ.Α.Μ.


Με πήραν πάλι από τον κώλο για να περάσω στατική,
μου βγήκε όλη από το στόμα η τεχνική μηχανική.
Μα εγώ όμως δεν το βάζω κάτω, εγώ είμαι αεροναυπηγός.
Χεσμένο έχω τον Παϊπέτη, εγώ θα βγώ μηχανικός.

Να με γαμάς όσο μπορείς να με γαμάς.

Κοιτάζωντας στην γραμματεία βλέπω ένα πρόγραμμα χοντρό,
ίσως Ασπράγκαθο περάσω, ίσως να γράψω ένα διπλό.
Με αντιστάσεις και πηνία με ρεύματα τριφασικά,
θα με γειώσουν κάποια μέρα και θα τον πάρω απ’τα αυτιά.

Να με γαμάς όσο μπορείς να με γαμάς.

Αχ δεν τελειώνει αυτός ο πούτσος, πηδιόμαστε εκθετικά.
Με ΣΔΕ κ΄εξισώσεις μας φάγαν τα διαφορικά.
Ρε τι τό θελα ο μαλάκας να μπω σε τούτη την σχολή,
Να με γαμάνε όλη μέρα και από μουνί ούτε φωνή.

Σάββατο, Ιουλίου 01, 2006

Οι Σωτήρες Μας κ' Ποιοι Μας Εχθρεύονται






Άξιο λόγου θεωρώ να αναφερθούν κάπου όλες οι πιθανές δυνάμεις που μπορούν να βγάλουν από το τέλμα το κατά κοινή ομολογία παρηκμασμένο κράτος της Ανατολικής Γραικυλίας, (η δυτική χάθηκε στον δρόμο 6000 χρόνια κατεγραμμένης ιστορίας δεν είναι και τρία τσιγάρα δρόμος βλέπεις ) για να αρχίσουμε να ελπίζουμε ξανά. Αυτό που πρώτο μου έρχεται στο νου όταν σκέφτομαι την περίτπωση της κοινωνικής, οικονομικής, πολιτικής, γενικά της πολιτισμικής ανάκαμψης είναι οι εξωγήινοι. Είμαι βέβαιος πως αρκετοί δεν πιστεύουν στην ύπαρξη τους παρά το ότι έχουν δει ό,τι σαβούρα έχει παίξει στον κινηματογράφο με εξωγήινο (τώρα τελευταία πρέπει να υπάρχει και μια καλή τσόντα αν τη μάθω θα σας ενημερώσω) και δυσανασχετούν αρκέτοι μάλιστα ίσως να σταματούν να διαβάζουν τις γραμμές αυτές. Όμως εγώ ρωτώ: στους εξωγήινους δεν πιστεύτε, αλλά το ότι θα επανακάμψει η Ανατολική Γραικυλία (ΑΓ για συντομία επειδή ως συνήθως βαριέμαι) το έχετε σίγουρο, ας γελάσω ΓΕΛΑΩ. Όπως και να έχει η υπόθεση οφείλω ως αντικειμενικός παρατηρητής να περιγράψω και αυτή την περίπτωση. Οι εξωγήινοι στην προκειμένη που θα μας σώσουν είναι στην πραγματικότητα τα αδέρφια μας οι Ε ή Γ ή Δ ή τέλος πάντων ένα ωραίο κεφαλαίο γράμμα της αλφαβήτου. Αφού έρθουν από τον συμπαντικό μας γείτονα την Ανδρομέδα (15 τσιγάρα δρόμος νέα μονάδα μέτρησης του χρόνου, η μάρκα δεν έχει σημασία το τσιγάρο άλλωστε στην εποχή μας είναι μια universal σταθερά) θα σκοτώσουν όλους όσους μας εχθρεύονται και εμείς θα γίνουμε πάλι πρώτοι. Α μην ξεχάσω θα σωσουμε και τον υπόλοιπο κόσμο ο οποίος επίσης υποφέρει αλλάτι να κάνει. Σύμφωνα όμως με αυτή την προσσέγιση ποιοι είναι οι εχθροί μας ποιοι θέλουν να σταματήσουν να υπάρχουν γραικύλοι, ποιοι επιθυμούν να χαθούμε από τον χάρτη;

Αρχίζω μία γρήγορη καταμέτρηση των. Πρώτοι στην λίστα φιγουράρουν οι αγαπητοί μας Εβραίοι. Η τόσο συμπαθής ράτσα τους που τόσο έχει βοηθήσει τον κόσμο, ποιός θα ξεχάσει τα ιστορικά σαπούνια FA (=From Ausswits) αλλά και τις φοβερές τους ιδέες τα τραπεζογραμμάτια και όλα τα συναφή πάνω στα οποία στηρίχτηκαν και στηρίζονται όλα τα σύγχρονα αφαιμακτικά ιδρύματα βλ. τράπεζες. Εννοείται πως όταν αναφερόμαστε στους τρισκατάρατους εβραίους δεν ξεχνούμε το all time classic αυτοί σταυρώσαν τον Χριστό καθώς και το επίσης πετυχημένο πέρασε ο Χριστός από την γη και αυτοί δεν το πήρανε χαμπάρι. Στον κατάλογο έρχονται να προστεθούν και οι φίλοι μας οι μασόνοι. Εδώ μιλάμε για γερά και οργανωμένα πράγματα από τα οποία είνα ιαδύνατο να ξεφύγεις μιας και οι μασόνοι έχουν πουλήσει την ψυχή τους εις τον έξω απ’εδώ και τράβα στους απέναντι. Δολοφονικός δε είναι ο συνδιασμός των σύο άνωθεν εχθρών που μας δίνει ένα πραγματικό υπέρ εχθρό άξιο της ράτσας των γραικύλων τον Εβραιο-μασόνο. Συνδυάζει όλα τα κακά και συμφέρει. Προλάβετε γιατί πολλοί τον ζητούν λίγοι τον αποκτούν. Η λίστα όμως βέβαια και δεν σταματά εδώ αλλά συνεχίζεται με τα περήφανα κουμούνια, τους τελειωμένους ανάρχες και τους αποχαυνωμένους αντιεξουσιαστές που βαστούν πρώτοι το λάβαρο της μαλακίας που μας δέρνει σας δέρνει γενικώς που δερνομαστε καθότι είμαστε και μαζόχες. Οι κόκκινοι που λέτε άτιμη φάρα και θέλουν και αυτοί να μας ξεπαστρέψουν όμως δεν θα το πετύχουν. Για το τέλος κράτησα τους πο επικίνδυνους αυτούς που δεν τους καταλάβαίνεις με την πρώτη ματιά για αυτό είναι και οι πιο επικίνδυνοι. Ποιοί είναι; Η Νέα Τάξη Πραγμάτων. Ουσιαστικα πρόκειται για μια εξελιγμένη μορφή εβραίου ο οποίος εφαρμόζει νέες τεχνολογίες για βελτιστοποιήση της αφαιμακτικής μεθόδου. Στις νέες τεχνικές συγκαταλέγονται το διαδίκτυο εργαλείο του σατανά για να μπαίνει στα σπίτια μας, οι υπολογιστές, το μάνατζμέντ, το λιζινγκ και γενικά ότι δεν έχει μετάφραση στην νέα ελληνική και έχει να κάνει με την παγκοσμιοποίηση.

Παγκοσμιοποίηση, μεγάλη μπουκιά φάε μεγάλη κουβέντα μην πεις έλεγε η γιαγιά της προτελευταίας γκόμενας του τρίτου εξαδέρφου μου που είναι υπότροφος στο Berkley αλλά εγώ την έκανα την μαλακία τώρα άρα πρέπει να μιλήσω και για την globalization όπως την λένε και οι φίλοι μας οι τούρκοι. Αν ρωτήσετε έναν ανυποψίαστο στον δρόμο θα σας πει globalization is defined as the growing economic interdependence of countries worldwide through increasing volume and variety of cross-border transactions in goods and services, free international capital flows, and more rapid and widespread diffusion of technology. ΑΛΛΑ όχι δεν θα μας περάσουν αυτοι σε εμας τέτοια ψέματα. Ακολουθεί ο αληθινός και μοναδικά πραγματικός ορισμός της παγκοσμιοποίησης : Έστιν ουν παγκοσμιοποίηση κάτι πολύ κακό που θέλει το κακό μας καλή μερα μην δει μπροστα της η καριόλα. Αυτός είναι ορισμός τύφλα να έχει ο Αριστοτέλης (κατά μία πολύ πιθανή ιστορία είναι εξωγηίνος).

ΑΝΑΡΧΙΚΟ ΣΤΕΚΙ ΠΑΤΡΑΣ

ΠΥΡΗΝΑΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΑΕΡΟΝΑΥΠΗΓΩΝ
ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ


Ανοικτή Επιστολή
εις τον επίκουρο καθηγητή κ. Μανατάκη Εμμανουήλ



Η παρούσα ανοικτή επιστολή αποτελεί την πρώτη από μια σειρά επιστολών των οποίων μέλημα η άσκηση κριτικής στο διδακτικό κυρίως καθώς και το ερευνητικό έργο των μελών Δ.Ε.Π. του τμήματος Μηχ/γων και Αερο/γών και γενικότερα στην δράση τους στο τμήμα. Αν ορισμένες φορές οι επιστολές γίνουν σκληρές αυτό θα είναι αποτέλεσμα του αποτροπιασμού που προκαλούν οι ενέργειες των κρινομένων. Τα κείμενα υπογράφονται από τον πυρήνα των Μηχανολόγων Μηχανικών του Αναρχικού Στεκιού Πάτρας, το οποίο κλείνει ένα χρόνο βροντερής παρουσίας στο τμήμα.

Πρώτος “να τα ακούσει” έχει την τιμή να είναι ο επίκουρος καθηγητής κ. Μανατάκης. Ο λόγος που επιλέχθηκε ο εν λόγω καθηγητής είναι η προκλητικότητα των ενεργειών του και η παντελής του αδιαφορία για τον φοιτητή. Η κριτική ξεκινά από τα μαθήματα του κορμού που διδάσκει και αυτά είναι: Μαθηματικα 3, Εφαρμοσμένα Μαθηματικά και Στατιστική και Πιθανότητες. Κύριο χαρακτηριστικό της διδασκαλίας και των τριών προαναφερθέντων μαθημάτων είναι η χρήση διαφανειών. Οι διαφάνειες κανείς δεν αμφισβητεί πως είναι αρκετές φορές χρήσιμες για την κατανόηση σύνθετων μαθηματικών γραφημάτων αλλά σίγουρα κανείς δεν μπορεί να καταλάβει την επίλυσης άσκησης από διαφάνεια. Ο πίνακας έχει αποδειχθεί πως είναι κατά πολύ καλύτερος αφού εκεί αποκαλύπτεται σταδιακά η διαδικασία σκέψης επιπλέον δε ο ρυθμός γραφής στον πίνακα είναι αυτός που μπορεί να καταλάβει το αμφιθέατρο και όχι το τρεχαλητό της διαφάνειας..Οι σύνεπιες των άνωθι είναι οι εξής οι φοιτητές αντιγράφουν όσο το δυνατόν ταχύτερα την διαφάνεια και δεν καταλαβαίνουν τίποτα.

Συγκεκριμένα για κάθε μάθημα εμφανίζονται και άλλα προβλήματα. Ξεκινώντας από τα Μαθηματικά 3 σημειώνεται ότι άλλοτε διδάσκεται ο χρησιμότατος όπως είναι της πάσι γνωστό μετασχηματισμός Laplace και άλλοτε όχι, άλλοτε βρίσκεται εντός και άλλοτε εκτός ύλης. Επιπλέον αξίζει να σημειωθεί πώς το κεφάλαιο των εφαρμογών (ευτυχώς είθισται να είναι εντός ύλης) δεν διδάσκεται ποτέ. Τώρα όσον αφορά το βιβλίο πρέπει να ομολογηθεί πως πρόκειται για ενδιαφέρουσα προσπάθεια με πλήθος λυμένων ασκήσεων που βοηθούν αρκετά.

Συνεχίζοντας για τα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά αποτελεί άθλο να βρεθεί κάτι το οποίο να είναι θετικό τόσο στο χείριστα γραμμένο με πλήθος λαθών βιβλίο όσο και στην διδασκαλία της ύλης. Το μάθημα χωρίζεται στην Μιγαδική Ανάλυση και τις Μερικές Διαφορικές Εξισώσεις. Η μιγαδική ανάλυση με τη εξαιρέση του τρόπου διδασκαλίας του ( διαφάνειες) καλύπτεται ικανοποιητικά και το βιβλίο παρά τα πολλά λάθη του δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί ως αισχρό αλλά σίγουρα κατώτερο του μετρίου.Όμως ότι έχει να κάνει με Μερικές Διαφορικές Εξισώσεις, μόνο ως ανοσιούργημα μπορεί να αντιμετωπισθεί. Καταρχήν το βιβλίο είναι ανεπαρκέστατο λείπουν τύποι, πίνακες, υπάρχουν λάθος παραπομπές ή παραπομπές σε ανύπαρκτους τύπους. Συγκεκριμένα ότι έχει να κάνει με εξισώσεις Bessel και συναρτήσεις Fourier διαβάζεται με πολύ μεγάλη δυσκολία. Το βιβλίο περιέχει ελάχιστες ασκήσεις που ούτε καν αντιπροσωπευτικές δεν είναι οπότε όποιος ενδιαφέρεται για ασκήσεις αναζητά σημειώσεις. Όμως και αυτές των σημειώσεν δεν είναι τίποτα άλλο παρά αποσπασματική μεταφορά των ασκήσεων βιβλίων όπως Ανάλυση Fourier Schaum Outline Series. Αξίζει να αναφερθεί πως ακόμα και λάθη που βρίσκεις στις ασκήσεις του Schaum υπάρχουν και στις διαφάνειες. Αλλά δεν είναι το πρόβλημα η αντιγραφή πρόβλημα είναι το ότι παραλείπονται τμήματα από την άσκηση με αποτέλεσμα κανείς να μην καταλαβαίνει τίποτα.

Το τελευταίο μάθημα είναι η Στατιστική και Πιθανοθεωρία.Το βιβλίο και σε αυτό το μάθημα δεν περιέχει ικανό αριθμό ασκήσεων αλλά όσες διδάσκονται (έστω και με τις διαφάνειες) κρίνονται ως ικανοποιητικές.Λάθη σημαντικά δεν υπάρχουν παρά μόνο ορισμένες ασάφειες στα κεφάλαια που αφορούν τα διαστήματα εμπιστοσύνης οι οποίες όμως με ένα προσεκτικό διάβασμα δεν αποτελούν πρόβλημα. Τέλος είναι αναγκαίο να τονιστεί πως ο κ. Μανατάκης έχει γράψει και άλλο ένα βιβλίο εκτός από αυτό που διδάσκει ασκήσεις πιθανοθεωρίας από το οποίο είναι οι ασκήσεις στις εξετάσεις. Είναι προφανές λοιπόν γιατί τρέχουν να το προμηθευτούν οι πάντες.

Ένας ακόμα τρόπος για να περάσεις το μάθημα είναι οι εργασίες. Κανείς δεν θα περίμενε να επιδιώκουν την πρωτοτυπία ή το τρομερό ενδιαφέρον αλλά επίσης κανείς δεν θα περίμενε πως θα είναι απλές μεταφράσεις λυμένων ασκήσεων.΄Ελεος, δεν είναι αυτή η δουλειά του προπτυχιακού φοιτητή, δεν μαθαίνει με αυτό τον τρόπο μαθηματικά. Βέβαια έτσι βολεύονται και τα δύο μέρη φοιτητής και καθηγητής αλλά για τη σχέση αυτή θα αφιερώνεται η επόμενη παράγραφος.

Όλα τα προηγούμενα κατά τους γράφοντες το κείμενο αυτό αποτελούν την αλήθεια ή τουλάχιστον ένα μέρος αυτής. Μήπως όσα αναφέρθηκαν είναι κάποιο μυστικό που δύσκολα μαθαίνεται και κανείς από το τμήμα δεν το γνωρίζει; Δυστυχώς η απάντηση είναι όχι. Πως ανέχονται τότε αυτη την κατάσταση φοιτητές και λοιποί καθηγητές.Όσον αφορά τους τελευταίους με την χαρακτηριστική τους αδιαφορία για το ότι γίνεται έξω από το εργαστήριό τους. Ίσως ορισμένες φορές να γίνουν ορισμένες νύξεις αλλά τον συνάδελφο να θίξουν; και στο κάτω κάτω ποιο το νόημα να ασχοληθούν. Με τους φοιτητές ομως τι γίνεται; Οι φοιτητικές παρατάξεις που αντιπροσωπεύουν τους φοιτητές επιδεικνύουν ακόμα μεγαλύτερη αδιαφορία και αφήνονται στην γλυκιά κυριαρχία του ωχαδερφισμού.Βέβαια ορισμένες ιδεολογικά φίλα προσκείμενες επιλέγουν τον δρόμο του βολέματος μια γνήσια μορφή συναλλαγής (Εγώ συναλλάσομαι εσυ συναλλάσεσαι αυτός συναλλάσσεται). Η παράταξη δεν μιλά πουλά καλές σχέσεις και ο καθηγητής με την σειρά του θέματα.Το πιο ενδιαφέρον όλων αφέθηκε στο τέλος καθότι ελαφρά πικάντικο. Είναι τυχαίο που ο κ. Μανατάκης γνωρίζει άπασες τις φοιτήτριες που παρακολουθουν τα μαθήματα του με το μικρό τους όνομα, είναι τυχαίο που ο κ. Μανατάκης χαρίζει το τηλέφωνό του στο ωραίο φύλο του τμήματος και το προτρέπει μάλιστα να τον καλέσει για ότι χρειαστεί, είναι τυχαίο που οι αιθέιριες υπάρξεις αριστεύουν στα μαθήματα του κ.Μανατάκη αλλά αδυνατούν να επιλύσουν την απλούστερη των συνήθων διαφορικών εξισώσεων.

Όσον αφορά την ποιότητα του ερευνητικού έργου του κ. καθηγητή δύο ερωτήσεις ξεκαθαρίζουν το τοπίο ποιος ο αριθμός των δημοσιεύσεων ανά χρόνο και σε ποια περιοδικά ή συνέδρια έχουν παρουσιαστεί.

Έπειτα από αυτή την σύντομη κριτική η οποία δύναται εκτενέστατη και αναλυτικότατη γίνει προκύπτει ότι τα κύρια μειονεκτήματα του κ.Μανατάκη ως μέλους Δ.Ε.Π. είναι:
· ο τρόπος διδασκαλίας, κυρίως το ότι όλο το μάθημα γίνεται ταχύτατα και με διαφάνειες με αποτέλεσμα οι φοιτητές απλά να αντιγράφουν τα όσα προβάλονται
· τα βιβλία με αποκορύφωμα τα Εφαρμοσμένα Μαθηματικά ακολουθώντας η Στατιστική και Πιθανοθεωρία κρίνονται ανεπαρκή, προτείνεται μάλιστα αντικατασταθουν με τα αντίστοιχα Schaum Outline Series
· η διδασκαλία όχι όλων των απαιτουμένων κεφαλαίων
· η διάκριση ανάμεσα σε άρρενες και θήλεις, το αίτημα για ισότητα ίσως για πρώτη φορά να υποστηριχθεί τόσο θερμά από τον ανδρικό πληθυσμό
· η απουσία αξιόλογου ερευνητικού έργου
Έχοντας συνοψίσει, ένα συναίσθημα κυριαρχεί κάτω από την υποβόσκουσα δυσοσμία της σήψης, απογοήτευση.Δυστυχώς ούτε ίχνος ελπίδας δεν έχει απομείνει για να πιστέψουμε σε πιθανή μετάνοια και αλλαγή πορείας του κ.Μανατάκη έπειτα από αυτή την ανοική επιστολή.

Τέλος επιβαλλεται να σχολιασθεί η συγγραφή των βιβλίων του κ. Μανατάκη στο ατονικό σύστημα.Για εμάς απαντά το κάτω κείμενο το οποίο συντάχθη τον Μάρτιο του 1982 μετά την καθεστωτική επιβολή του μονοτονικού.Ίσως τα ονόματα που το υπογράφουν να σας μεταπείσουν κ. Μανατάκη..


Κινδυνεύει το πιο πολύτιμο αγαθό μας
ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ "ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ"

Η διαμόρφωση μιας γλώσσας υπερβαίνει οποιαδήποτε νομοθετική στοιχειοθέτηση κι ένας γλωσσικός ή εκφραστικός καταναγκασμός θα έπληττε ασφαλώς τα θεμέλια τής ελευθερίας τού σκέπτεσθαι. Κανείς βέβαια δεν διανοήθηκε να αποπειραθεί κάτι τέτοιο, εν συνειδήσει τουλάχιστον. Παρ' όλα αυτά, συχνά η γλώσσα μας υποφέρει από αυτόκλητους "εκλαϊκευτές" ή "εκσυγχρονιστές" της, οι οποίοι στην πραγματικότητα όχι μόνο δεν μπορούν να την ακούσουν στην σύγχρονή της λαλιά και να την παρακολουθήσουν στην δημιουργική γραφή της, αλλά παραγνωρίζουν την διαχρονική της υπόσταση και σημασία. Ποτέ ίσως μέσα στην ιστορική της διαδρομή και όταν ακόμη συμπιεζόταν από τις πιο αντίξοες συνθήκες, η ελληνική γλώσσα ως ιδιαίτερη οντότητα δεν διέτρεξε τους κινδύνους που διατρέχει σήμερα' διότι ποτέ άλλοτε οι ενσυνείδητες παρεμβάσεις και τα μέσα μαζικής επικοινωνίας δεν ήταν σε θέση να την επηρεάσουν τόσο δυσμενώς, ακόμη και να την αποδυναμώσουν. Σήμερα, εκτός των άλλων, ένας ξεπερασμένος γλωσσαμυντορισμός, εν ονόματι μιας τεχνητής Δημοτικής, μάς θυμίζει όλο και περισσότερο τους καθαρευουσιάνους γλωσσαμύντορες τού παρελθόντος. Επιθυμούμε να το διακηρύξουμε καθαρά: Για μάς δεν υπάρχει το δίλημμα, δημοτική-καθαρεύουσα, υπάρχει η ενιαία ελληνική γλώσσα, πολυδιάστατη στην σύγχρονή της ανάπτυξη, το πιο πολύτιμο αγαθό τού λαού μας, το πιο αξιόλογο προϊόν εξαγωγής τού τόπου μας στον διεθνή χώρο. Και εδώ ακριβώς επισημαίνουμε τους κινδύνους μιας αποκοπής από τις ρίζες τής γλώσσας μας, τον αρχαίο ελληνικό λόγο και την λόγια παράδοση, που μαζί με την δημώδη γλωσσική κληρονομιά μας συνθέτουν μιαν αδιάκοπη γλωσσική συνέχεια και πλούτο τεσσάρων χιλιάδων ετών.

Οδυσσέας Ελύτης, Γεώργιος Μπαμπινιώτης, Αριστοτέλης Νικολαϊδης, Γιάννης Ντεγιάννης, Αριστόξενος Σκιαδάς, Ν. Χατζηκυριάκος-Γκίκας, Γιώργος Χειμωνάς.

ΚΑΤΩ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ


ΑΝΑΡΧΙΚΟ ΣΤΕΚΙ ΠΑΤΡΑΣ

ΠΥΡΗΝΑΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΑΕΡΟΝΑΥΠΗΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

Ο πυρήνας των αναρχικών μηχανολόγων και αεροναυπηγών μηχανικών, έπειτα από τη φασιστική απόφαση για το κλείσιμο του τμήματος Μηχ/γων κ΄Αερο/γων Μηχ/κων, αποφάσισε να παρέμβει δυναμικά με το συμβολικό σπάσιμο των αλυσίδων της κατάληψης.
Το αναρχικό στέκι Πάτρας, το γνήσια αναρχικό, έχει ιδρυθεί εδώ και 10 χρόνια αλλά ο πυρήνας του Τ.Μ.Α.Μ. μόλις 6 μήνες και αυτή η ενέργεια είναι η πρώτη που τον φέρει στο προσκήνιο.
Στον πυρήνα μας ανήκουν άτομα της μικροαστικής τάξης και του λούμπεν-προλεταριάτου άτομα που γνωρίζουν τι θα πει κοινωνική εκμετάλευση, μόχθος για να επιβιώσεις και να σπουδάσεις , άτομα που συνάμα είναι κατατοπισμένα τόσο με την ιστορία του αναρχισμού στην Ευρώπη αλλά και με τις τελευταίες εξελίξεις της αφού η αναρχία συνεχίζει να υπάρχει. Αγωνιζόμαστε για κατάργηση κάθε έννοιας Κράτους, Πολιτικής Εξουσίας, Νόμου και γενικότερα κάθε έννοιας που τοποθετεί το συλλογικό καλό πάνω από το ατομικό συμφέρον και επιβάλλει αυτό μέσω των λειτουργιών και των δομών της κοινωνίας.Η ιδεολογία μας θεμελιώνεται στην άποψη πως η οποιαδήποτε πρόοδος ξεκινά από την αλλαγή στο άτομο και όχι από την αλλαγή της κοινωνίας που θα επιβάλει αργότερα την αλλαγή στο άτομο γιατί αυτή η τελευταία άποψη είναι καθαρά αναχρονιστική και ολοκληρωτική.Το άτομο μονάχο του πρέπει να αποφασίζει πως θα ενεργεί δίχως να αναγκάζεται από κανέναν και από τίποτε.Είναι φανερό λοιπόν πως δεν αποδεχόμαστε ούτε ένα ισχύον κοινωνικο-πολιτικό σύστημα είτε αν αυτό λέγεται καπιταλισμός (περιθωριακός καπιταλισμός στην Ελλάδα) είτε αν λέγεται σοσιαλισμός αφού όποιο και να είναι οδηγεί στον περιορισμό των ελευθεριών του ανθρώπου άρα και στην αλλοτρίωση του ,γιατί μόλις το άτομο χάσει το βασικότερο χαρακτηριστικό της ύπαρξής του , δηλαδή την ελευθερία , παύει να είναι άνθρωπος-άτομο και μαζικοποιείται είτε για χάρη του κοινού καλού (βλέπε σοσιαλισμός , επιστημονικός κουμουνισμός) είτε για χάρη του κεφαλαίου (βλέπε καπιταλισμός).
Οι παρατάξεις Ε.Α.Α.Κ. , Π.Κ.Σ. , ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΣΧΗΜΑΤΑ αποτελούν για μας τον εκφραστή του ισχύοντος κοινωνικο-πολιτικού συστήματος μέσα στο χώρο του Πανεπιστημίου πράγμα που σημαίνει πως όχι απλά δεν μας εκφράζουν αλλά είμαστε και αντίθετοι με οποιαδήποτε ενέργειά τους.Τα μέλη των παραπάνω παρατάξεων είναι βολεμένα παιδιά αστικών οικογενειών που βαυκαλίζονται με το να θεωρούν τον εαυτό τους αγωνιστή.Αγωνιστές στο τάβλι και στο καφέ στη λούφα και στην αντιγραφή.Αγωνιστές με τα λεφτά που τους στέλνει ο μπαμπάς και που δεν έχουν να χάσουν τίποτα.Πρόκειται για κλασσική περίπτωση μηδαμινών και τιποτένιων αστών ψευτοεπαναστατών που όλο και βυθίζονται περισσότερο στην ηλιθιότητά τους.Πανηλίθιοι είναι αφού δεν έχουν αναρωτηθεί πως είναι δυνατόν να ανατρέψουν τα αρνητικά σημεία του συστήματος αφού αποτελούν και οι ίδιοι μέρος του σύστηματος.Όσον αφορά τις παράταξεις Δ.Α.Π.-Ν.Δ.ΦΚ. και Π.Α.Σ.Π. δεν χρειάζεται να αναφέρουμε τίποτα.Αποτελούν το κύριο εκφραστή του καπιταλισμού και το γελοίον της υπόθεσης είναι πως τα μέλη τους ή είναι γόνοι του κεφαλαίου ή έχουν πλήρως ταυτιστεί με το κεφάλαιο που τους εκμεταλλεύεται.Τέλος υπάρχουν και οι λεγόμενοι αντιεξουσιαστές που καπηλεύονται έννοιες και ιδέες του αναρχισμού άγνωστες προφανώς προς αυτούς.Όλη η αντεξουσιαστική τους πάλη περιορίζεται στο να κουρεύονται και να ντύνονται αντικομφορμιστικά , στο να πετούν άμα τύχει καμιά μολότωφ και να καίνε έτσι για το καλό την ελληνική σημαία.
Η κατάληψη που ψηφίστηκε αποτελεί χαρακτηριστικό μέτρο επιβολής της θέλησης των πολλών ηλιθίων πάνω στην αλήθεια του ατόμου.Ο μόνος τρόπος αντίδρασης είναι η συνειδητή και ελεύθερη αποχή από τα μαθήματα και τα εργαστήρια.Κανείς και τίποτα δεν πρέπει να καταπιέζει το άτομο.